Thursday, February 9, 2012

Cerita pada 02..02..






Ya ammpunzz....hebat sungguh kesah di bulan february ni. Bulan ni la yang dok di canang canang bulan kasih sayang..Bulan ni jugak saya makin sibuk dan sibuk.sungguh dan SANGAT!!! Bulan ni jugak ada 3 hari istimewa, 3 lelaki yang saya sayang..Emm..bulan 2 tapi saya dok canang pasal angka 3..jeng..jeng..Tup!!!Bulan ni jugak teman seperjuangan amsa kat sintok tu malatop pemes dengan kerjayanya...terharu maru acik bila pengumuman tu tadi...hepi dan bangga dengan kawan acik tu..sungguh!!!. Haa..you alls, CEO Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera tu kawan aii tau...kami satu kolej tau..sokmo memeriahkan pantry dengan aksi2 gumbira tau...ooppsss...bukan citer kat pantry yang saya nak citer.Biarlah  semua suwat khabo je buat liputan citer pasal kawan saya tu...nanti tak laku plak suwat khabo esok kalau saya dah citer malam ni..kan...



Haa..memasing nak cucuks lilin..selepas semua berebut deco kek..


Ni nak khabokan..bulan february ni..3 lelaki yang saya sayang dalam hidup saya,sambut besday...haa amik ko! Jenuh makan kek..jarak plak tu dekat je..kalau time gini last week kami sekeluarga baru je selesai buat jamuan terkejut la untuk ayah kepada anak2 saya. Tapi idak le terkujat sangat si ayah tu sebab ada plak salah sorang anaknya tersasul..tapi demi nak cover buat muka terkanjat jugak la kan.Nanti ada yang kecik hati dah payahh...


Yang pasti bukan yg paling hampir dengan kek yg sambut besday ye..


Sambutan yang simple je..kek pun pagi sesudah subuh saya buat..balik keja bersilat deco bersama anak2..memasing nak jugak bubuh sgala bunga2 an..maka jadilah berbagai deco kek tu. yang pasti nak letak roll coklat menghiasi kek tu tapi banyak yang masuk mulut dari deco kat kek..maka ini je la




Haa..rapat sgt deme tu cocoks lilin..udah gaye nok terbako je kek...hisshhh


Hepi besday ayahhh..we love u..muahhh!


Pssttt..next la saya citer pasal kek ekk...





8 comments:

A A said...

Wew.. cake yang indah dan pasti sedap untuk disantap, rasanya saya juga pengin mencobanya.. Hm, apalagi di saat merayakan hari ulang tahun..
saya haturkan selamat hari ulang tahun buat keluarga CA ya.. happy birthday.. :)

sweethy said...

Hmmm...yummy,,very delicious

I like it:)

ummiaisyah said...

besday org spesel...kek pon spesel!

Lee said...

Hi Ros, you busy? No wonder saya miss you rindu, makan nasi satu pingan sahaja, ha ha.
That is a beautiful cake.
For me, cannot make birthday cakes anymore, lilin lagi berat than the cake, ha ha.

How you doin'?
You have a nice day and simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

CA said...

A.Arvi..

Thanks..coklat kek feberet anak2.sy tak suka tapi anak2 suka makan w/pun besday ayahnya feberet anak yg dituruti...hehe

CA said...

Sweethy..emm anak2 kata delicious..sy tak suka coklat..so x mkn sgt pun..;-)

CA said...

Ummiaisyah..
memang utk org spesel tapi kek simple je...tak sempat..byk keja kat opis..huhu :(

CA said...

Hii uncle Lee

Miss u too aa..yup sgt bz lately..singgah blog sendiri pun tak sempat...

Thanks lor..miss me..singgah sini..siann sampai tak lalu makan lor..aiseyman..menten leh makan nasi satu pinggan..means tipu lor windu saya..hahaha


I'm ok but quite tired..ohh no..wrong word. REALLY TIRED!!! uwaaa...

thanks keep drop by to my blog..i will visit yr blog soon key..u take care and simpan satu lagu dlm hati...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...