Monday, January 13, 2014

Harian Metro - 8 January 2014







Seusai sahaja melangkah tahun 2014, saya di lamar lagi oleh Harian Metro ruangan Majalah Metro.Kali ini meminta saya berkongsi menu kategori "desert". Kalau ikut perkiraan..ini kali ke 4 dah saya diberi peluang masuk ruangan ni. Perasaan dah tak macam memula masuk aa...excited tak sangga. Kali ni biasa aje.....ye la..apa nak kecoh..apa nak excited..menu dan resepi tu yang simple sangat. Idah ler manggih mana pun.
Saya pernah kongsi resepi ni dulu. Leh la terjah SINI.

Tapi excited nak citer kat pondok ni sebab...ini aje lah citer terbest setakat tahun 2014 ni. Hahaha poyooo je. Sadiss...wartawan datang on 1January...amik gambo bagei..Dak comel Faizah wartawan tu dah khabo masa datang....akak, next week kuar aaa wesepi akak ni...ooo ok..menten tak cakne...dah petang tu Faizah ni memaklumkan pada saya...terus call umah suh anak simpan elok2 paper..ibu nak tengok...Balikkk...memang elok zahirnya..phiewww selamat. Tapi belek punyer belek...uhuk2 tipah tertipuuu..Kat luar aje elok, kat dalam dah ada tompok tompok minyak daaa....depa buat alas masa makan depan tibi wupanya...Tapi amik jugak la...nak simpan sebagai koleksi..leh la tunjuk kat cucu cucu sok..yang nenek dia pernah masuk suwat khaba...hahaha....nenek yang poyooo. Haii entah sempat ke idak ye saya melihat cucu saya....idup dan mati itu sesaat je jaraknya...



1 comment:

Lee said...

Hello Rossa, how you doin'?
My bahasa out of tune, but is that your recipe?
And it came out in the papers?
Outstanding!

You are a wonder woman, ada 6 children, one husband, tiga kuching, work all day and can still cook gourmet dishes.
What I call a gold medal wife.
Psssst, you ada adek ke kakak like you? Boleh introduce? Ha ha ha.
You stay beautiful, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...