Tuesday, December 20, 2011

Yuhuuu.... Apa Kess!!!!

Hello..hello...anybody home....sadisss!!!! Inilah kesannya bila bitamin M menyeranggg.....duhhh...penuh sawang.Semalam masuk sempat jenguk jejak jejak bertapak je...pehtuuu hanyuttt diulit mimpi lagi. Ni masuk pun jenuhh gak cawi kunci...terkial kial beb.

Ok...ok....ngaku!!!Masih ada saki baki moody...dari tadi taip delete..taip delete..delete lepas taip..taip lagi pastu delete...dok jumpe wehh ayat gapo nok khabo ke demo..sadissskan...

Ammpunzzz.....sedang mengumpul semangat baru..demi nak sambut tahun bawu..hahaha..aci gitu? So ni kiwa pembuka bicara untuk beraksi kembali setelah hampir 3 minggu Dari Duniaku sunyi sepi....cehhh macam la pegi skali ke London tu...kek ko je yang kesana Cheann...apa kess ko pun senyappp...Haaaa...senyap bukan sebarang senyap tawwww....apa yang menarik..tungguuuuu next episod (*_^)

Muahhhh!

2 comments:

Ibu Rawiwa said...

uihhhh... ada next epsiode plak.
cepatla siarkan episode tu, jgn plak episod tentang dhia abis, baru nak publish. takpun lepas master chef.. jenuh nunggu nih!!!

CA said...

Hehe..ibuuuuu..xde apa la ...
saje je buat intro gitu ahakssss...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...