Tuesday, April 10, 2012

Hello...Helooo...!!!!

Perghhhh.... weiii lebih sepurnama beb meninggalkan arena belog ni. Hapdet idak..jengok belog kengkawan pun idak? Bersara ke?? Ohhh tidak....cuma hampir2 aje..huhu..Alaa..agak sibuk sikit la bulan lepas. Ni semua gara gara ada dinner kat opis. Errkk..dinner opis ke yg salah...ko yang tak pandai cawi masa..maka ko cari sape yang nak tanggung salah ko ye...oppsss!

Ok, ni dah masuk April...dah minggu kedua pun..dinner dah lepas...so xde alasan lagi ekk...gambo dinner dah puas tengok..dah tepek kat FB la..belog opis la...sharing folder kat opis lagi...so sila kembali ke pangkal jalan!!!
Lucky draw yang begitu lumayan tak de satu pun sangkut...memang tak lucky la malam tu...huhu

Now...bermula balik nak menghapdet brita terkini dari duniaku...Step pertama..tadi dah singgah sebahagian belog2 peberet...Kak yati dgn ayam panggangnya..Datin Chah dgn bingka ubinya, Kat Ita dgn hasil tangan yg vogue buat jelly..Hasue dengan kek karamel..Mamasya dgn juadah tetamu nya....wow!!!! banyak cerita yang saya tertinggal...wow..banyak menu yang sedap2 saya nak cuba ni..wow!!! maka makin dumuksss lah saya...itu saya singgah dapur kat belog...pasni nak singgah pinggiran Intan seberang sungei tu..Sowang lagi Intan penang nun yg sedih bila nana tak ade...mula la meratap hiba...so womantis la kowang .I like!!!!Geng jawa kat klang si Faiz tu..sure byk citer...wow!!! adakah sepurnama juga saya perlu untuk ketcap semua cerita...huhuhu...

Errr..agak2 ada ke yang windu nak baca belog saya ni ekk...yang pasti Maida si awex cute tapi sgt terror takewando masa kat UUM akan marah dan gewam kat saya kalo saya tak hapdet belog...see..ai ada peminat tau..auchhh..terharu acik. Thanks Maida jadi pembaca belog guwe yang simple sempoi dan kadang-kadang kantoi...hari ni tak mau citer pasal masak2 la...you all tengok ni dulu...

Jeng....

Jeng.....


Taraaa........



Haaa......masa dinner saya naik pentas amik hadiah ni tau....
Apa hadiah tu???
tunggu next episod ekk..

muahhhh!

12 comments:

SURIA AMANDA said...

cpt2 update..nak tau hadiah apa ni...

Mamasya said...

Salam Ca.Tahniah dpt hadiah... 2nd best performance...byk dpt RM2000.tak sabar nak baca kisah Ca buat persembahan apa menang ni...
re; jemput Ca jln sini...boleh masak2 utk Ca..

Anonymous said...

Haa kan... sebut lagi nama aku, kan dah muncul...

Uihh.. CA menang 2k, menang hadiah best outfit ke.. oops tu 2nd best performance tu.. tak sabaq nak tau CA perform apa..

Maida

Chah said...

haa baru reti nk menghapdet?

CA said...

ohhh ada yang teruja wupanya..sabo amanda...nanti saya hapdet,,supriseeee...

CA said...

Mamasya...
Tq..hadiah tu share je kak...nanti sy citer detail.err siyess borre pg umah akak..tp nunn jauh..pegi yg kat mesia aje la..hehe..

CA said...

Haha...Maida..aku memang kondifen hang akan jengok belog aku..( perasan sat..sat je..x lama..hehe)

Apa aku dpt..tungguuuu....muahhh!

Rawiwa said...

perghhh... dua riban tuh!!!! tapi rasanya bukan buat tarian inang!

MUHSINA said...

Rindu sesangat dengan CA....

tapi terutamanya rindu dengan

dengan




dengan




dengan





KUEH CARA LAUK CA!!!
MUAHAHAHAHAH

CA said...

Chah..

Terleka dan terluka...ngeh..ngehh..
tu pasai la...

CA said...

Weiii Intan,

Aku memang tau...hang dah angau dgn cara berlauk aku..muahaha...

CA said...

Ibu Rawiwa..

Yup..bukan tarian Inang..lebih dari itu beb..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...