Tuesday, November 29, 2011

Apam Ice-Cream Versen Palkadot-Tempahan Dari Emi





Ungkapan dulu dulu : Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa..." tapi saya nak tuko jadi ungkapan ini >> " saya memberi, orang mengorder, alhamdulillah dari memberi jadi rejeki " Hehehe..aci gitu.Rejeki bawak bekal ke opis gitu. Memberi teman2 sepejabat merasa, alhamdulillah mendapat tempahan. Ini apam aiskrim tapi saya glamerkan apam ni seglamer apam palkadot. Percubaan pertama menjadi dan akhirnya mendapat tempahan susulan. Alhamdulillah.





So moralnya nak habaq ni..saya sedia menerima tempahan untuk seterusnya. Almaklumlah...apam ni pun ada versen bermain dengan warna...tu yang buat saya suka. Jom layann gambo gambo apam aiskewim versen palkadot ni. Kalau nak wesepi apam aiskewim pegi je kat SINI, atau kat SANA



 

Haaa...kaler mana paling sanntikkk?
Saya vote mewah jambu ngan owen. hehe





 

Proses letak apam dalam bekas






 
Sebahagian apam yg dah siap..ready for collection..




 

Warna warni.....i loooikeee....muahhh!


6 comments:

Ummi said...

Assalam CA, amboii kerja2 pun sempat amik tempahan yea...baguslah.. Akak ni malas nak amik tempahan2 ni, blk rumah rehat jek...hehehe

Rawiwa said...

dot2 tu yg jadikan kiut..
semua shantekssss & menyelerakan arrrmmmmmm...

CA said...

Salam Kak Ummi..

Alaa....sambil2 amik tempahan leh skali utk family makan..dua darrram satu gitu...selalu amik pun wiken or yg senang2 je...sebab angin M tu sokmo jugak menyerang..asal balik umah nak melengkor je..hehe

CA said...

Ibu Rawiwa...

budak2 memang suka...sonok dgn kaler2 tu..tapi anak2 ku memang kabeh panganan suke...weteng asyik ngeleh...kuwi la...aku asyik neng dapur waye...huhu

Lee said...

Hi Ros, Holy Smoke, panjang nama ni ice cream cup cake! Kalau nak order kedai mesti tulis, lagi pun my bahasa da la out of tune, nanti chakap salah pulak kena sepak gigi pun gonchang...the waitress think saya mintak tangan nak kawain. Or think I say she body sexy pulak. Habis cherita!

You are very good, apart from saya cannot pronounce the stengah batu panjang name, it sure looks delicious.
Agak2 tengok gambar, lima, enam boleh jadi with me.
I suka the colours. Must have taken you few hours.
Looks like your bank manager senyum see you drop by to deposit.
Have a nice day, Ros.....I love the panjang name, *wink*.
Lee.

CA said...

Duhhh Unclee Lee

Nama apam ni Apam aiskrim je...not all word in that title. ammpunnn buat u konhiuz.

letihh siott buat apam kaler kaler ni
tapi sonok..terapi jiwa gitu..hehe

Thanks for drop by..or yr trade mark >> terima kasih seribu..stay cool..simpan satu lagu dlm hati ye..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...