Sunday, November 13, 2011

Umpama Mimpi -Badai Semalam - Istana Budaya - 11-11-11

Gambar Ehsan dari Intan Hafina


11-11-11 pastinya satu tarikh yang akan termasuk dalam list kenangan paling manis dalam hidupku. Kenangan ini mencatat sejarah yang cukup indah, seindah tarikh ini. Sesungguhnya Allah maha adil, janjinya juga benar.Buat baik dibalas baik, begitu juga sebaliknya. Kalau nak dihitung terlalu kecil bantuan ku itu dan ianya juga atas inzinNYA tapi balasan yang aku terima terlalu tinggi nilainya. Subhanallah....Allah maha mendengar...maha mengasihi. Siapa sangka, hati hanya berbisik alangkah indahnya jika dapat menonton Teater Badai Semalam. Sebuah novel yang cukup hebat suatu ketika dulu. Bisikan hati ini tertunai...Thank you Allah, Kau tunaikan bisikan hatiku melalui seorang 'sahabat'.


Dapat seat No pun cantikkk..11




Emmm dapat jumpa geng seberumm masuk..sakan posing.
Masing2 mengaku Mazni cehhhh!!





Konon  Snap dia..dia pun snap guwe...huhh. Intan ni...




Sempat lagi Intan  snap. selambaa...uhhh dapat dok kusi VIP tu buat aku giegil nak kuarkan kamewa




Barisan Pelakon..show dah habis...tak puas plak...



Kat bilik VIP...snap dawi jauhhh je...



Ehem..ehem...tiwu ayat intan...Sila jelesszzz...
Tapi..grrr grrr kerabu aa gambo ni...atoq sabotaj.



Huhh..Atoq, tengok aku amik gambo kowang shanntikkk je....xde blurr pun :P
Erra..so beauty..nice person


Rambo, Atoq, Meeza bersama Pengarah IB
Thanks Abang Jo, superb layanan wa cakap lu..


Dear "sahabat"..thanks. Aku enjoyyy and hepiii banget.Muahhhh!
Pssttt.."sahabat", next xmau la ko beli tiket skali dgn atoq..dia sabotaj gambo aku dgn Aaron....uhuk2


5 comments:

MUHSINA said...

Ko jangan cheann...sebabkan atoq, dpt vvip, it's not easy u know. Aku pun bukan forever and every shows. Kena tahu limit jugak, nnt marah la org lain, balik2 muka minah senget ni yg dtg...hahahahaha!!

Anyway, best kaaannnnnnnnnn! Aku setiap kali jumpa pakcik aku ni mcm tak caya je sebab dr kecik aku mmg rapat dgn dia. Fav food dia makan nasi sejuk dgn lauk sejuk dr fridge, percaya tak? Dulu la, sekrg tak tahu la aku.

Although, I'm not the 'sahabat' mentioned tp I'm glad u enjoyed it.

P/s: sila bayar d kaunter gambar-gambar yg ko ambik dr aku...muahahahaha!

CA said...

Opsss...Ibu muhsina, memang betul aaa...aura atoq aku borre duduksss kat VIP seat, aura atoq aku dapat layanan VIP, aura atoq gambo aku dgn aaron kerrabuuuu...uwaaaaaa.

Hehehe....dah dpt sgala tu...dok ralat mana pong gambo aku kerrabu.kalo cantik clear kang wamei sgt hok jelesszzz..kang bz plak I nak jwb soklan sana sinunzzz. Kang ada plak pengarah ajak aku berlakon dah susah..muahahaha..

errkk gambo tu kena bayo ke...dah memang ada darram album FB aku aaa...kikikik...Anyway your uncle memang nice person...like u.Ofkos ko pun kena la jaga kedudukan dia..takkan nak take advantage plak..semua show nak dok vip seat kan..agak2 la...

Yess intan I'm so enjoy & hepi..muahhh!

Rawiwa said...

huwaaaaaaaa... nak jeles!!!!!
aaron aziz tu!!!!!!
ibuk2... lenkali kalo nengok aktor yg hensom2 tu sound2 lerrr hehehehe....

Chah said...

tk jelezzz!!!!! huhuhu... sbb lelaki yang paling ensem mmg sentiasa ada di hadapanku..

CA said...

Hep..hep Ibu Rawiwa..
Hawi ni anniversary..kena ckp BB je enskem tau...

Tengok acik chah tu...haaa owang ensem sokmo depan mata ( ayat nak cover line la tu...)

Tak sengaja dpt pegi...tu yg tak sound sesape..ammpunzzz...muahhhh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...