Tuesday, August 9, 2011

Makcik Yang Noti.. ^__*

Salam...

Aku nak share sikit citer yg aku terima via mail. Kalo asyik citer pasal makanan kang kata aku kuat makan plak walaupun hakikat memang betul. Tak pun nanti ada plak komen aku rajin masak...padahal memang rajin pun.. :P. Yang paling tragis ada komen sedappppnya masakan aku padahal memaaaaang sedappp.Aci gitu? terima ke ayat2 ni...hehe...aku yg tulis kan..so ikut gerak geri jari jemari aku yg semakin mulus itu.Tak caya?? ce tengok ce tengok entry aku pasal tapai pulut tu...kan ada pic yg tengah membungkus tapai...mulussss kan..walaupun hakikatnya semakin montoksss.....uwaaaaa...

U all layan la citer pendek ni. Biarkan che ann tenggeram dengan dunia dia...Muahhh!

'Suatu hari,seorg makcik menyewakan salah satu biliknya utk seorg pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnya..ye la kawasan kampung mana ada hotel atau resort tu yg terpaksa menyewa kat rumah makcik ni..

Malam itu...
Semasa penyelidik tu nak mandi,penyelidik tu cuak jugak sbb bilik air tu kat luar rumah pastu dinding bilir air agak nampak usang dan agak jarang susunan kayu dindingnya...maklum ler bilik air kampung..paham2 aje la kan...


Dah la penyelidik tu  masih muda,  henskem plak,ya ammpunzzz memang bole meruntum jiwa gitu....
Makcik tu pon semacam ler..makcik tu pon gi lah mengendap si anak muda ni mandi...
Agak malang makcik ni kantoi dgn pemuda tu sbb pemuda tu perasan makcik tu mengendap die..

Tapi Makcik ni tak serik menten mengintai kali kedua tapi Kali kedua pon kantoi..Makcik ni tetap tak putus asa...terus mengintai untuk kali ketiga.namun begitu cubaan mengendap si pemuda utk kali ketiga pon sama jugak,kantoiiiii...

si pemuda pun bengang dan bagi warning kat makcik tu ..

"Makcik..Kalau makcik ngendap saya sekali lagi,saya rogol makcik!!!"

Terkejut makcik tu kena sergah tapi Kemudian dengan pantas,makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata ...

"JANJI TAU !!!!!" =)) =D' dengan suara manja...

#######################################

Agak2 akhirnya makcik ngan pemuda tu mcm ni ke...emmm tak kuasa nak pikir..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...