Thursday, October 6, 2011

Jangan Marahhh...Kek Karamel Lagi...





Alhamdulillah...saban minggu tak putus menerima tempahan kek ni. Cuma ralat takde delivery maka tempahan yg datang agak terhad..adehhh acik keja aa..mana acik sempat nak anto.Maaf bebanyak la ye...sapa sudi pick up kat umah acik kat ulu ulu ni maka acik sangat sudi buatkan kek karamel ni..siyess..memang suke buat kek ni sebabbbb....



Hehe..satu bab yang paling aku suka buat kek ni adalah tang melorek...tengok ni..syiokk je tangan terlebih bedung ni melorek...



Lagiii....



 Lagi....

Dann lagiii.....kemaruk sungguhh la...
so ni je la aku tepek..gambo yg lain aku simpan sbg koleksi pewibadi..kang kowang lagi nyampah...
Padahal hasilnya menten macam ni...tak nampak pun lorekan lorekan aku tu...tp menten gilerrr...suka dengan lorek melorek





Ni plak Dugaan buat ibu..tapi rejeki buat anak2...huhu


Ntah tangan comel sape yg dah tobek kek ibu ni...maka dengan gumbiranya  ujud la situasi ini plak...



Pakat balun siisi kelorga aa....tapi ibu terpaksa titon lewat sebab kena buat lagi sebagai ganti..grrrr grrrr...anak oh anak...

4 comments:

Chah said...

Duhhh...selagi tk abih segala kaler dlm dunia...buat...jgn tk buat...

CA said...

haha...nak watcamno..dulu srp xleh amik lukisan..skang la dok melukis..wakaka

E-na Lovely Kitchen said...

cantik kek karamel tu!

CA said...

Tq E-na..

Tapi kalo E-na tengok kek karamel kak ita lagi cantikkk...

ni simple je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...