Sunday, July 17, 2011

Gelombang Drama Korea Melanda Seantorio Dunia - Buletin TV3




Menjerit Ramboku memanggil aku yg dok bersilat kat dapur masak Mee Hailam bila topik ni ada kat Buletin TV3 malam tadi.Suspen aku..maleh nak naik atas aku jerit aje dawi bawah kang ibu tengok kat tonton aje la. Bila time makan rambo citer yg drama korea ni memang seluruh dunia demam..Errkk.. arasso? Hoye..hoye.. aku bukan golongan pelik la ekk suka nonton korea..Ingat mlm tadi nak tengok la ulang tayang Buletin utama ni citer apa kat tonton.com..aiseyy lupa da..Pagi tadi sempat layan kat tonton.com.

Ye aarr..betul laporan tu..dah 10 thn korea start di gemari. Aku memula layan korea amsa thn 2002.Tv3 gek yg tayang tiap petang 6.30 till 7.30. Ya Allah memang gile...berkejar ngadap citer ni. Rambo pun layanzz.Kalo dia balik lambat aku la yg dok tukang buat siaran ulangan. Tapi Citer Winter Sonata & Autum In My Heart aku tak layan masa tu...CD & DVD dah ade dlm stok tohkey aka Saiful bahari bagi ketnya xde berahi plak nak tengok. Ini gara2 sejak tahun lepas aku start layan Drama korea bersiri..aku lebih suka kepada hewo yg remaja gitu..auchhh...Ada plak geng yg hubby dia suka donlod...perghhh..memang citer muda remaja je aku layan. Unni (Kak Ina) memang sehati sejiwa tul dgn aku bab hewo korea ni..Konherm kami jiwa remaja sebab hanya layan citer yg hero & heroin remaja aje..kikikik..Kalo citer yg agak heavy tu sroowww skit.Tapi kalo citer yg kelakar..womantis...zassss berepisod episod skali layan. Nak plak hewo dia yg henskemm...aduhhh memang meruntum jiwa. Saranghe.. Adengan womantis dia memang kalah aa Nora Elena tu..>_<

Emm nanti aku listkan citer apa yg aku dah tengok sbb aku nak sambung layan CITY HUNTER mentara rambo aku dok layan keja dia..kang kalo dia bersuara mcm mlm tadi..ammpunnnzz...nak jiwang the karatss pun tak seronok walaupun dia tak marah pada DASARnya aku layan korea.Cam malam tadi, bila dah tengah malam rambo tengok aku dok ralit layan CITY HUNTER then dia ulang ayat..huhh..bangga ayah dgn ibu..taste antarabangsa tu...Uwaaaa...menciii. U all, rasa itu ayat perli ke ayat tak kesahhh??

Ehem..ehem..adengan romantis yg buat guwe sokmo jiwang d karatsss...x tahanzzzz 

Salam..
Annaseyoo...Kamsa Hamida

p/s: Malam nanti Buletin Utama TV3 ada ulasan kedua pasal Gelombang Korea ni...aku nak tengok.. (*_*)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...