Wednesday, July 20, 2011

Kunjungan Dari Pemilik HOME SWEET HOME

Ya ammpunnzz...hepi banget aku...td petang jengok kejap Duniaku..Haa...Kak Ummi  pemilik HOME SWEET HOME singgah blog aku yg tak seberapa ni...Aduyaiii..terima kasih bebanyak kat Ummi yg semakin glammer ala2 retis gitu.Dalam pada dia bz sana sinunzz nak buat rakaman masuk wadio kuantan..sempat gek di singgah. Alaa..kak Ummi awat tak habaq awai2..bole cheq bentang karpet merah hehe...tapi kak Ummi la yg siap menu sgala Aci? Ye arr..akak dah taraf chef blogger terkenal beb..pemesss...muah2

Aku memang dah lama dok folow senyap2 blog HSH ni...blog  Dapur Tanpa Semapadan..Jurnal Rasa, Masam Manis..dan ramai lagi la..nak wat camno minat aku ke arah masak memasak..pehtu sonok tengok gambo2 makanan Blog depa ni...Cantik..nampak yummy je..bertahun aku dok singgah sana sinunzz...memang bole dikatakan tiap hari..nak komen tak reti..cuma pandai baca..pehtu mana2 wsepi depa yg senang ringkas memang aku folow ..Kak Ummi izin kan...kan...muahh! Kak Ummi..saya... ehh dengan penuh sopan tukar kata ganti kepada saya.. ye la aku kena hormat senior .errkk apa kess cepat sgt dah tuko jd aku plak..

Ok..ok ulang ayat, Kak Ummi, saya dengan rasa rendah diri ingin ucapkan ribuan terima kasih atas kesudian singgah kat blog saya yg masih cempedak diluar pagar...Bebila tu borre aaa saya pinjam galah akak ekk nak jolok cempedak...pehtu kalo Chef Mat Gebu plak singgah harus xde pago dah..main petik aje aa buah cempedak tu...hehe..

Ok Layan kowea jap...Kak Ummi Kamsa Hamida..^_^ Muahhhh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...